kawaiianime

Alla inlägg under augusti 2011

Av Miku och Rin - 2 augusti 2011 11:50

Hellu 8D

Rin-chan ska börja blogga mera

Jag (Miku-san) är överlycklig <3333

Tack vare facebook så skapades denna fina blogg :3

Så nu vill jag bara säga Tack facebook 8D

/Miku

Jag och Rin får visa våra ansikten nu 83


  Detta är jag :3

Jag har just färgat håret rödbrunt och jag kallar det RB :3

Rin är Brunett :3 Som jag bara kallar B

 

Av Miku och Rin - 2 augusti 2011 11:44

Hellu på er! o3o ♥

Förlåt så mkt för jag inte

bloggat på länge, nu när det 

är sommar och allt har jag nästan inte

hunnit! 

FÖRLÅT! T_T <33


Men nu ska jag (Rin) visa en bild på mig

själv! 8D <3 Här är jag! .w.


Ja det där är jag Rin..

På riktigt..liksom.. XD


Här kommer fler bilder på mai! :3


Fast nu ser jag liksom ut...

såhär... XD


   Jag färgade håret här omdagen! :3

Fint va? xD ♥


Här äter jag med pinnar! :3


Sådär, nu vet ni hur Rin/Kagami ser ut! ^^

Hoppas Miku/Tsukasa också får visa hur

hon ser ut! TwT


Men idag ska inte jag göra något särskilt iaf!

Förrutom att hoppa studsmatta och sitta

vid datorn på KPw!

Juste ja, jag måste berätta min lilla

historia som hände igår! XD <3


Ja, det var såhär...

Jag var hemma hos min bästis Luka

och vi skulle cykla till bibblan! Då cyklade vi

dit, och sen kom jag på att jag har ju inte KPwebben...

Bara dom som prenumererar på KP kan ha KPw.

Då var vi inne på bibblan, och jag lånade en KP!

Sen cyklade vi hem till Luka igen, och testade om koden

fungerade på min gamla KPwebb.

DET FUNGERADE!!!!! 8D <3333


Så om ni vill hitta mig på KPwebben, sök

på:

Mysmysmysmys

Så hittar ni mig! ^^


I♥KPW!!


 



Nu ska jag vara inne på KPwebben ett tag!


Sayonara! ^^





Tsukasa fick visa sitt ansikte! 8D <33

Här är hon och jag! ^^

        

Av Miku och Rin - 1 augusti 2011 14:03

Moshi! :3

Vad tror ni hänt med Rin-Chan?

Hon är försvunnen!

För har ni sett henne blogga på länge?

Det har inte jag i allafall jag påminner henne men hon bloggar ändå inte :(

Det är tråkigt att blogga själv :c

Hon måste börja blogga igen!! 

Sayonara c:

/Miku-San?

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards