kawaiianime

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Miku och Rin - 8 augusti 2011 21:51

Idag har jag varit med Konata/Luigi! 8D

( www.legendarygirlA.bloggplatsen.se )

Vi hade super kul! xD

Vi cosplayade Mario och Luigi! ^^

(Jag är Mario, hon Luigi)

Här är lite bilder... |3


  

Mario: JAG! 8D♥


 

Luigi: Konata/Luigi! xD

Vi gjorde en film, men vi får inte

ladda upp på Youtube... TwT

DEN VA AS KUL! 8D

Vi var som i Super Mario och körde 

massa banor och så.. c'x


Miku, jag saknar dig enormt mkt,

HOPPAS VI TRÄFFAS I HELGEN! ♥


Sayonara! ^^



// Rin/Kagami/Berry/Mario! >w<

(mina smeknamn börjar bli många xD )

Av Miku och Rin - 8 augusti 2011 15:32

Hellu °w°

Jag (Miku/Tsukasa)

Är Tsukasa för att Konata(som är Konata ;_; och inte låter mig)

Låter inte mig vara det ;_; Och det känns inte så bra om jag är Konata när hon inte vill T__T och darför är jag Tsukasa igen..

Och det är ju ganska kul att vara Kagmi/Rins tvillingsyrra c:

Så darför har jag sagt förlåt och allt :) För att jag bryr mig om folk!!!! =w=

Det är nu 90% säkert att jag och Rin/Kagmi återförenas i helgen!!

(I <3333 RIN/KAGMI)

SAYONARA ^^

/Miku/Tsukasa

(Rin/Kagmi får ladda upp bilder)

 


Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards