kawaiianime

Alla inlägg under oktober 2011

Av Miku och Rin - 24 oktober 2011 18:38

Hejj!

(Miku med huvudvärk här)

Vad gör ni?

Jag har allafall Huvudväärk!! :(

Och jag läser lite bloggar!!

I förra inlägget så skapade jag då en Tävling!

Kan inte ni delta??

Det seplar ingen roll om man har 3 djur?

Jaja men den 11/11-11 så avslutas tävlingen!

Den började igår 23/10-11

Så ni har ändå ganska långt dit på er! ^^

Och snälla sprid vidare den här bloggen, för vi får inte bara mer läsare utan med deltagare i tävlingar, mer vänner och så kommer vi förstås kolla doms Bloggar :3

Och förresten var är RIN?? O_O''

Hon bloggar nästan aldrig =o

Baiiu <33

 

Super Söta Konata/Len  <3

 

Super duper söta Rin/Kagami <3

 

Och så söta jag <3


Av Miku och Rin - 23 oktober 2011 11:14

Hellu >o<

Idag är det Söndag ^W^ 

Jag (Miku-Chan) ska åak och Bada idag 8D

Badhus.. inte utomhus xD 

Då skulle det väl bli knäppt ellerhur? 

Jag tycker vi ska ha någon tävling eller fråga :3 

Och jag tänker ställa en fråga och man svarar i kommentar till detta inlägg! 

Ok? Frågan är:

Hur många djur har du och vilka slags djur är det? 


Den som har mest djur vinner! ^^ 

Och då ska jag och Rin intervjuva hon/han i ett inlägg =D

Så svara på frågan i en kommentar om du vill bli intervjuvad! :3

Men nu ska jag nog äta frukost (Y) XD

Baiiu <'33


 

Av Miku och Rin - 18 oktober 2011 17:21

Hei hei! 83 <333

Rin och Miku bloggar tsm! 8D

Miku: HUUUNGRIIIIG O_O

Rin: E du hungrig ewe

Miku: HUNGRIIIIIIIGGG ;A;

Rin: Oki... du e hungrig ewe

Miku: HUNGRIG!!!!!!! >o<

Rin: Oki..fattar d...

Miku: HUNGRIIIIIG T____T

Rin: TYST DD8<<

Miku: *viskar* Hungrig ;_;

Rin -.-'' Aja...

Miku: YEEY! PIZZA TIME 8333 <333 *spring*

Rin: '-'

Pizza -

  M-meh! Vill ha... TWT


Aja, idag har jag inte gjort ngt spec. c:

Har haft BOORIING i skolan iofs.. -.-'''

Miku SKA HEM TILL MIG!!!

HON MST!!! ;___; <333333


Vad tycker du vi ska skriva mer om c:

Skicka en kommentar ^____^ <333

JAG GJORDE ALDRIG EN ONSKELISTA DD8

Dumma mig ;_;

Ska forsoka gora en nu 83

Om jag orkar... xD


Bye~ 833 <33

Av Miku och Rin - 17 oktober 2011 20:07

Hellu :3

Rin och Miku här!

Vi börjar med Miku:

Jag och Rin är lite dåliga med uppdateringen... >:O

 

Rin: Japp så ser våra läsare ut då... som en Ledsen Haku Yowane D8<

Det är ju inte kuuul!

Så vi säger Förlåt!

Miku: Bajskorv c:


Rin: Mwahaha >w< Bajs  är najs 8DD <3

Miku: Jag pratade just med Rin!

Det var roligt!

Jag kanske ska åka till henne och vara där i en vecka och gå i hennes skola ett tag, kul va?

Förresten så går ju jag i 5:an och Rin i 6:an så blir lite smartare en dom andra i min klass hoppas jag, eller? owO

Rin: XD <33 Du är ju alltid smart >o<

Miku: Naaaw tack! >w<

Rin och Miku:

Vill ni ha lite bilder?? Ouo

Läsare: JAAAAA 83 <3

Rin och Miku: Okaaaay <33

Och det är bara bilder med oss :3

                                             

Det var Juli!

Nu Augusti:

    Nu september:

 

Och Oktober:

 

X3 <33

Baii!

/Rin & Miku

Av Miku och Rin - 12 oktober 2011 16:54

HEJ 8DDD<3

Miku här!!

Jag har fått min....

MIKU WIG 8DDDD<3<3<3

IM SÅ FREAKING HAPPY!! 8D

Ni ska få bild men är alldeles för GLAD nu :O

Baiiu <'33

Nu ska jag leka lite! :3

Av Miku och Rin - 8 oktober 2011 10:22

Hej!

Det är jag Miku!

FÖRLÅÅÅT! :(

Men jag har 10 läxor i veckan och då har jag alltså 2 läxor varje dag tyyyp!! :O

Det är jätte jobbigt och jag suger på MATTE 3:

Jag ska äta Frukost nu och sen ska jag på Hockey (Buhuuuuu...!)

Sayonara! :D

Jag ska göra som RIN gjorde och lägga upp alla bilder på Miku jag har laddat upp i Bloggen 83

                                 

     

Av Miku och Rin - 8 oktober 2011 10:03

Förlåt för att jag/vi inte bloggat. :c

Jag har inte haft tid, och med Miku vet jag inte

riktigt. T_T Btw, i Torsdags var det Marknad! 8D

Då köpte jag en ascool Pacman tröja! ^^ <3

Och två dockor, Pacman tröjan, smiley strumpor,

två stycken bollar (Limegrön och röd), en klubba

och sen kommer jag inte på mer. x3

Här är en sida jag brukar vara inne på:

www.dayviews.com

^^ <3

Jag heter "iKagamii", adda mig! 8D <3

RIN <3333333

 

Rin are the only one, the 2th Vocaloid,

You are a bit of my soul, and you always will be.

I love u so much, I don't know what to say,

just tell me you always there, then I'm okay. <3

(English fail -.-')

RIN KAGAMINE CV02 <3

YOU ARE THE ONLY ONE

<3333333333333333333


Nu tänkte jag visa alla bilder jag lagt ut på Rin...<3

Vi har många bilder på Rin och Miku, men tar

bara dom som det är Rin och Len. x3333

               

Det där var Juli, och jag hade inga bilder från Augusti!

WTF >>>>8OOOOO

Vad är jag för människa!? Det var inga från

September heller! T__________T


Nu ska jag göra en såndär önskelista som Miku gjort.. ;w;

Bye~ <3

Rin ^w^

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards