kawaiianime

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Miku och Rin - 14 augusti 2011 18:40

Nää, vi han aldrig ta några, Miku

skulle åka hem... ;A;''

SAKNAR DIG MIKU!!! ♥

Men vi ses någon annan dag! 8D


Första skoldagen ska jag cosplaya Kagami,

och andra dagen ska jag vara Ash! 8''3

Skriver kanske sen! |3


Baii~♥


 



Av Miku och Rin - 14 augusti 2011 15:08

Bilder på Haruhi och Konata! 8D


Kawaii~♥




Kawaii desu ^^ 

Bild på oss kommer om kanske ca en halv timme =w=

Sayonara så länge >w<

/Haruhi och Konata

Av Miku och Rin - 14 augusti 2011 13:38

Hellu~♥

Nu är vi förenade, sen igår! xD

Vi han inte skriva igår, för vi gjorde massa

annat kul! O3O

Konata hade 200 kr men de tog slut snabbt XD

Yup, det gjorde det! På glass, chips, pkmn tidning och

donuts! =w= 

Men i allafall jag är Konata igen JIPPIE!! ♥

Vi gjorde EGNA Pokémon kort igår! 8''D

Här är Konatas:


   


Och här är Haruhis :


 


Båda är ascoola, enligt oss! 8''3

Den här gjorde Haruhi igår, det här

är hennes lillasyster, Filippa! XD


 

Mwahhaha, en sån otroligt konstig humor

jag har! x''D

Nyss var vi på ett café och åt glass |3

Haruhi tog en kulglass med choklad och kolasås,

och Konata tog en stoor mjukglass! >w<


Bloggar sen! 8''3

Sayonara! ♥

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards