kawaiianime

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Miku och Rin - 12 augusti 2011 18:33

Hej Miku-Chan här!

Imorgon ska jag till Rin-Chan! <33

Vi ska kanske gå till bibblan elr gå till något cafe' Vi ska allafall hitta på något kul och visa folk våra cosplays :3

Just nu läser jag yotsuba 4!

Flummig bild ^3^

Nu ska jag äta pizza :''3

Kawaii Pizza!

/Miku  

Av Miku och Rin - 12 augusti 2011 17:19

Rin-chan längtar tills imorgon! T.T <3

Rin-chan vill träffa Miku! :3

Spelar Nyan Cat spelet xD

Super bra! owo

Rin är Nyan Cat

och

Miku är Taco dog

XD <3


Baii~♥


 

Av Miku och Rin - 12 augusti 2011 11:32

Hellu ^^

Jag (Miku) Älskar Pikachu!! <33

Han är världens sötaste Pokemon'!

Jag önskar mig en Pikachu kigurumi mest av allt jag önskar mig OwO

Pika pika chu!!

Jag såg Rin chans Pika inlägg så kawaii <33

Jag har ett jätte stort Pikachu Gosedjur och det ska jag fota så fort jag har den i mitt rum >3<

Nu ska jag drömma vidare om en Pikachu kigurumi o3o

/Miku


 

Hellu hälsar Pikachu <33

Naaw Pikachu cry <333 

Av Miku och Rin - 12 augusti 2011 10:31

Pika pika, pika pika, Pikachu! ^^

Pika pi, Pikachu! Pika pi, Pikachu! ^^

Pika pika...pika pika..pika pika...ka pika pika...

Pikachu, pikachuu! :3



Pika piiii Pikachuu! ^^


PIIII, Pikaa! =3 ♥


    

Av Miku och Rin - 12 augusti 2011 10:02

Hellu~♥

Rin-Chan här! 8D

Jag har börjat spela ett 

spel som heter "Dragonica"! :3

Det är jätte konstigt och segar hela tiden!

Det är tråååkigt! T.T

Iaf, så har jag inte gjort något

särskilt i veckan! owo


Här kommer bilder! ^^


HARUHI SUZUMIYA

I ♥ U!

The Melancholy of Haruhi Suzumiya

är min nya favo anime! :3

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 




   Hare Hare Yukai! :3 ♥

Kan den dansen också! XD



Nu ska jag göra lite annat! :''3

Sayonara! 8D


// Haruhi/Rin :3




PS.

Snivy, VÄRLDENS SÖTASTE

POKÉMON EFTER PIKACHU! 8D


   

Av Miku och Rin - 12 augusti 2011 09:57

Nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan

Nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan


NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN


Nyan nyan nyan nyan nyan nyan


Nyan nyan nyan nyan nyan nyan


Nyan nyan nyan    

Av Miku och Rin - 12 augusti 2011 09:02

Hej detta är min nya önskelista:

/Miku/Tsukasa/Mikuru/Purin/Pikachu 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards