kawaiianime

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Miku och Rin - 16 augusti 2011 14:22

Hej jag tycker Konata är så himla söt!!

TItta här:

XD'

/Snälla får jag också vara Konata

Av Miku och Rin - 16 augusti 2011 12:56

Hellu :3

Miku här >w<

Jag nördar ut lite Youtubes videos just nu x3

Sayonara ^^


Naaw Pikachu <

Haha Jag (Miku) Sjunger och Pikachu står där XD

Naaw <333

Hahaha <3

Nej nu orkar inte jag mer XD

Av Miku och Rin - 16 augusti 2011 11:21

Hei! ^^

Jag (Miku,Kekko,Mikuru osv..)

Har väldigt tråkigt nu T_T

Jag har verkligen inget att göra ;_;

Asså vad kan man göra en dag med dåligt väder,ingen TV,inget kul på datorn!?

Asså jag har as tråkigt min L-mamma föreslog gå ut med hunden,träna hunden!

Asså är de inte lite dåligt väder för de?!?

Men (Rin,Teto,Haruhi osv..)

Skulle gå på Bio så hon kommer inte kunna skriva idag T_T''

TRÅÅÅÅK... 

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra ^.....^'

Igår var jag inne på Lekia (leksaksaffär)

Jag såg en AS söt Beunery gosedjur!!

Men gissa vad som hände jag hade inte råd med den T_T

Den kostade 60kr

Och jag hade 45 T_T

Nu så längtar jag tills min födelsedag!

I september jag hoppas jag får Kigurumin!

Detta kommer bli en så tråk dag

Sayonara ^^'''

Rin,Teto osv har visst laddat upp den här ^^  

Av Miku och Rin - 16 augusti 2011 10:41

Hellu~♥

Rin-chan här! :3

Asså igår såg jag massa videos

på Teto Kasane! (I UTAU)

UTAU är som påhittade

Vocaloids! :3

Och det var som om nånting flög i mig,

sen blev jag helt plötsligt

"KÄR" i henne! 8'D <3

Nu är jag Teto galen! |3

Jag lyssnade på typ Teto låtar

i kanske 5 timmar igår! x'3

Min favo är nog "Teto's Territory" ^^

Här kommer bilder! owo

 

    Aaaawww, hon är såå söwt! :'3 <3

Här är en video, sen måste jag gå!

 

 

I ♥ TETO!

Nu ska jag åka till

Stockholm och se på bio

med min farmor! >w<

 

Baii~♥

 

 

PS. Älskar den här iconen! XD

 

 

PSS. Miku är Keko, Tetos syster! >w<

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards