kawaiianime

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Asg xD

Av Miku och Rin - 28 september 2011 17:27

När jag såg på klockan var den ju jätte mycket,

så jag fick vänta till middagen! xD

Jag har iaf ätit middag. ^^

Skulle bara säga det. c:

Idag har jag inte gjort något spec iaf!

Förrutom...*bläddra ner till nästa inlägg* ;''3

Jag blev sugen på att spela Pokémon, men

endå inte... .-.

Jag kan inte bestämma mig... Vad tycker ni? e_e

Kommentera fort fort fort! 8DDD


Baii~ 

Rin c:



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miku och Rin - 23 januari 2012 19:25

Hellows Q___________Q  Vi har glömt att säga Gott nytt Jul till alla Manga-Läsare U_U.... Jag är ganska utråkad av att bara jag bloggar i bloggen visst är det tråkigt att Rin-San inte bloggar ._. <3      Lite så tråkig är det att bara ja...

Av Miku och Rin - 11 december 2011 11:46

Hej hej!  Ni har saknat oss ellerhur?  Nu är det jag Miku som skriver men jag vet att Rin också menar det jag skriver <3 ;3;  Förlåt för att vi inte har bloggat men jag och Rin har inte haft tid.. För hon har ju en blogg och jag Miku har ju ...

Av Miku och Rin - 24 oktober 2011 18:38

Hejj! (Miku med huvudvärk här) Vad gör ni? Jag har allafall Huvudväärk!! :( Och jag läser lite bloggar!! I förra inlägget så skapade jag då en Tävling! Kan inte ni delta?? Det seplar ingen roll om man har 3 djur? Jaja men den 11/11-...

Av Miku och Rin - 23 oktober 2011 11:14


Hellu >o< Idag är det Söndag ^W^  Jag (Miku-Chan) ska åak och Bada idag 8D Badhus.. inte utomhus xD  Då skulle det väl bli knäppt ellerhur?  Jag tycker vi ska ha någon tävling eller fråga :3  Och jag tänker ställa en fråga och man s...

Av Miku och Rin - 18 oktober 2011 17:21


Hei hei! 83 <333 Rin och Miku bloggar tsm! 8D Miku: HUUUNGRIIIIG O_O Rin: E du hungrig ewe Miku: HUNGRIIIIIIIGGG ;A; Rin: Oki... du e hungrig ewe Miku: HUNGRIG!!!!!!! >o< Rin: Oki..fattar d... Miku: HUNGRIIIIIG T____T Rin: ...

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards