kawaiianime

Alla inlägg under augusti 2011

Av Miku och Rin - 31 augusti 2011 19:48

Hellu igen! 8D

Rin här! >w<

Jag ville bara påminna

er om att kommentera

mer! Det är mycket roligare då! 8D

Så jag tänkte såhär.. xD

Alla som läser vår blogg, lämnar

en kommentar om vad dom

tycker om bloggen! 8''3 <3

Fast vi TVINGAR er ju inte, förstås ;)

Och så kan vi ha en frågestund! 83

Det är bara att fråga på ;D <3


Nu ska jag gå! 

Oyasumi~♥


Rin-Chan ^^





Psst!

Imorgon kommer jag göra

en "Önskelista"! 83

Glöm inte att kolla

in den! 8D 

Av Miku och Rin - 31 augusti 2011 17:24

Tjenare! >8D

Nu ikväll ska jag försöka tjäna lite 

pengar, till Tokyo Expo! 8''3♥

Jag längtar som SJUTTON!♥

Jag kommer nog inte tjäna så mycket,

men pengar är pengar... x''3

Peengaaar... *-*

XD

Just nu så är jag inne på

lite hemsidor och chattar med

kompisar! 83

Foki's nya webshop har öppnat! 8''D

Fast allting är ju sååå dyrt.... TwT''

www.fokiwa.se

Bilder ouo

 

Jag och Miku, fast utan våra

ansikten som vi egentligen 

får visa.. X'D



Alla mina Pokémon kort ... ouo

Har fler ewe





       

Jag och Miku ♥


Godnatt allihopa! 83


//Rin-Chan♥

Av Miku och Rin - 31 augusti 2011 11:17

Det är typ en Fritidsgård på vår skola! 8D

Så nu kan jag sitta på skoltid! XD

Jag äääälskaaar Punkten, ärligt talat. ouo

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva

om ewe''

Det stänger nog snart, men jag skulle

bara göra ett snabbt inlägg! 83

 

Baii~♥

 

//Rin-Chan

 

  

Älskar den här iconen! OuO

Av Miku och Rin - 30 augusti 2011 18:51

Hellu =w=

Jag tror ni undrar varför jag skrev Haku Yowane??

FÖR ATT HON ÄR AS COOL <3333 (Fast jag älskar Miku mest ^^)

(Miku skriver)

Jag önskaratt Haku var en UTAUloid T_T

Baii<3

/Miku

PS.. Skriver snart ska bara fiksa,miksa lite X'3 

Av Miku och Rin - 30 augusti 2011 18:11

Hej igen! 8D

Nu kommer ÄNTLIGEN bilderna

jag lovade! XD 

Jag fattade inte hur jag skulle få upp bilderna

på datorn! Men sen förstog jag, sladden satt inte

i...datorn.. ouo'''

Men nu är dom här! XD


   Konata-San hjälper mig med Äppelkrämen... XD   Våran "servering"! 8''3♥

Vi hade fett kul XD


Vi gjorde:

Något bröd ewe

Och

Äppelkräm! 83


Hejdå~♥

//Rin-Chan 8D

Av Miku och Rin - 30 augusti 2011 15:32

Tjo! 8D

Idag har jag inte gjort

något särskilt, bara varit

i skolan. c:

Juste, jag höll på att missa bussen.. e.e

Jag skulle gå till Presskiosken och handla

en klubba, men jag han inte. :c


Iaf, så ska jag tjäna lite pengar

till Tokyo Expo idag. Jag ska städa

huset och fixa med tvätt och så.

I SKOLAN SKA VI GÖRA EN TIDNING! XD

Jag och Konata-San ( www.legendarygirlA.bloggplatsen.se

ska göra en super häftig SPEL TIDNING! 83

Jag kommer ta lite bilder och lite grejs också. XD

Asså jag ska ladda upp bilder från idag, men det kommer

ta ett litet tag! XD


Så jag återkommer ouo''

// Rin-Chan <3

Av Miku och Rin - 29 augusti 2011 16:02

Hellu hellu~♥

Rin-Chan här! 8''D

Nu har jag äntligen min Ash keps! TwT♥

Här kommer en liten bild serie typ, men först en vanlig

bild på mig. XD

OCH min keps förstås~! |D ♥

   

smååå xD   Åh, herregud!

Kolla där borta Pikachu! *gömma sig*

Bäst jag tar fram mina andra Pokémon!   GO, LEAFEON, GLACEON, TOTODILE OCH BUNEARY!!!   Dam daaam! 83      Omg, Wild Pokémon appeared!

Wild Darkrai, Arceus and Rayquasa appeared! O_O''   Totodile, use Water Pulse!   The foe's Arceus used Will-O-Wisp on Glaceon!

Oh no, Glaceon is burned!   Buneary, use Hypnosis! XD

Sen har jag inga fler bilder. OuO


Hejdå! ^^


// Glada Rin/Ash med sin Pikachu~♥

Av Miku och Rin - 28 augusti 2011 16:18

Hellu, Miku och Rin här! 83

Nu har jag (Miku) åkt hem till Rin o3o♥

Vi har ätit pizza och Godis m.m ^^

Vi kollade också på "Pokémon - Dagen D för Deoxys" XD

Nu kommmer..... Den otroliga RIN-CHAN!!! 8'D

HAAII!!! 8D <33

Rin här ouo

XD

Jag gillar majs ouo

Mweheh XD

Jag och Miku köpte godis ju.. e.e

Jag köpte tre klubbor, en jordgubbskola och en...

KAFFEKOLA! D8

BLÄÄH, TRODE DET VAR KOLA JUE! ;A;

Men den var okej.... :c

Miku här cX

Jag köpte..... 

2 klubbor och 2 jorgubbskolor!¨

Jag ska åka snart T_T' 

Irriterande!''

Rin här :c

Dumma kaffekola... :c

OCH DUMMA ATT MIKU MÅSTE

ÅKA HEM!!! T________T

Bajs också. :c

Jag bjuder nu på lite bilder. XD

Men Miku vill säga en sak....

Majs=BÄÄÄST 8D 

Bajs=SÄÄÄMST D8

Meh, det är tvärt om jue. e.e

Nu kommer bilder. XD


       

   

RIN NENDOROID! XD <33

R  

Rin peruk! 83

Ignorera R:et... e.e

Jag gör bomben. XD  

RIIN! 83 <3333  


Nu bjuder Miku på bilder och kaffe X3

Rin: MEN BLÄH! D8<

 

   

   

   

   

Nendoroid MIKU <33 Och där uppe Miku wig 83


             Jag gråter ;;A;;

Jag kommer åka om en sekund känns det som T.T


Rin här. :c

Jag glömde en bild.. ewe


  (Den här tog vi för den var söt ^^ )


Hejdåå! :c

*vink vink* <3


Miku: Underbar XD

Rin: GALEN x'D 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards