kawaiianime

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Miku och Rin - 20 augusti 2011 18:24

Igår, så sov jag över hemma hos Fanny, min bästis!

( www.fannyraja.bloggplatsen.se )

Och hon hade en överraskning till mig,

och det var...

POCKY! 8''3

Jag blev så glad att jag 

nästan höll på att spricka! :''3

Det var någon med choklad och nötter i, och 

en med vanlig jordgubbssmak! 8''3

Tyvär glömde jag asken/askarna hemma hos

henne, men jag får väl ta dom någon annan

gång! :3


Iaf, så har jag lärt mig spela en ny

låt på piano! 8D

Den heter Dumbledore's farewell, och lärde 

mig den för typ en timme sen!

Den är jäätte svåår, för mig som

bara spelat piano i ett år...e.e''

Men den är fett awesome! owo

Jag spelar fel ibland, men annars

är jag ganska nöjd! XD

Tyvär kan jag inte ladda upp det, jag måste

lägga ut det på Youtube då.. D8

Men kanske någon gång i livet xD


Nu ska jag göra annat, Baii~♥


PS. SAKNAR MIKU SOM SJUTTON,

HOPPAS VI TRÄFFAS NÅGON DAG! 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Miku och Rin - 20 augusti 2011 16:17

Hej förlåt att jag inte gjorde en Yotsuba cosplay!!

Jag LOVAR att göra de idag och ta foton då :3

Jag lovar ^^

Det var de jag ville säga >3<

Baii 

(Miku skrev)

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards