kawaiianime

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Miku och Rin - 13 augusti 2011 09:00

Hej Miku här!!

Snart är jag och Rin återförenade jag längtar såå!! :)

Det ända som inte är kul är att åka buss själv T_T

Men jag klarar mig med manga böcker!

Igår så fiksade min låtsas mamma (Hon älskar apor!!) En purin dräkt till mig!! och så fiksade hon en lucky star tjol (det var bara en sarong) Och sen så kommer hon ut från sitt rum med en gammeldags One piece jag blir inte överlycklyg men lite lycklig! Och hon säger att hon fått den men den inte passar och då får jag den! Den är Mörk rosa och mysig! o3o 

Fast jag skulle vela sy fast en svans på den för det skulle varit gulligt :3

Ps.. den har ingen luva T_T

Men i allafall så berätta jag för pappa och låtsasmamma att jag ville ha en Pikachu kigurumi! Och så visade jag hur den såg ut Osv.. Och då sa min L-mamma att jag skulle få en sån i födelsedags present! Hon bara sa rakt av DU FÅR EN! och jag blev överlycklig :D

Sen när jag får en Kigurumi så ska jag ge den här Gammeldags One picecen till min låtsas syra som är Teto XD

Sayonara

/Miku

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards