kawaiianime

Alla inlägg under juli 2011

Av Miku och Rin - 30 juli 2011 10:25

Hej vi är inte världs bäst på manga O3O

Jag (Miku) Undrar vem de hä är!?!


  /Miku hatsune

Av Miku och Rin - 29 juli 2011 16:25

Hellu :3

Vi har över 100 besökare de är otroligt bra >w<

Det var de jag skulle säga!

Sayonara ^w^


 


SAKNAR RIIN!! X(


 

//Miku

Av Miku och Rin - 29 juli 2011 15:50

Hei!! Jag heter Miku eller tsukasa


Jag ska visa en video

(Konata är miku)

(Kagmi är nog rin?)


Av Miku och Rin - 29 juli 2011 12:13

Moshii!  

Ledsen att vi inte bloggat på så länge!

Jag (Miku) Har inte haft tid..

Och de har nog inte Rin-chan heller

Men vi säger ett förlåt och nu ska vi blogga mera :3

En läsare till oss ville att vi skulle använda våra lucky star karaktärer :D

Och nästa helg kanske jag och Rin träffas och då tänkte vi göra det x3

Jag är Tsukasa (Konata är uptagen av min och rins vän)

Och Rin är Kagami!

Så att ni vet för ni får liksom inte vara snurriga när vi skriver ett inlägg och säger våra lucky star namn!!

Men om ni glömmer våra lucky star karaktärrer så titta bara på bilderna högst upp :)

Här ser ni jag Tsukasa


 

  Tsukasa         Konata       Kagami    Miyuki    


Här är en av mina favorit avsnitt i lucky star :3

(Fast synd att kagamii blir miku :/ )



Sayonara ^^

/Miku hatsune


Av Miku och Rin - 24 juli 2011 10:03

Igår var jag på grönalund med

min bästis Luka! ^^

Då stannade vi kvar till Sommarkrysset,

och vi kom me i TV! 8D

Ni får se på senaste sommarkrysset på 

tv4play! :3

Jag hade en blå tröja, sen tar jag av mig den

och har en till blå tröja under, fast mörkare! XD

Så jag vet inte var jag är. :3

Och Luka har en grå tröja på sig, och en kille bredvid oss har en orange. Vi stog vid scenen där dom går ner för en

trappa.. |D


Skriver väl sen, sayonara! :3

Av Miku och Rin - 24 juli 2011 09:43

Hei! Jag är Miku ;3

Jag var jätte nära att få en hamster av Neru (Bästis OwO)

Men Teto (Min bonussyster) Förstörde det :(

Först så åkte vi och skulle titta på hamstrar..

...och sen så hittade jag en bandad....som skulle heta...

....Minii..och...teto hittade en vit...som skulle heta Killer....

MEN EFTER NÅGRA DAGAR SÅ SÄGER HON JAG VILL INTE HA NÅGON HAMSTER LÄNGRE! OCH JAG VILL JU DE!!...och bara för att hon inte vill ha en så får inte jag ha en! De är såå dumt... Och pappa säger att jag får fråga mamma om jag får ha en hamster där och bara för de så är ju såklart MAMMA ALERGISK! :''(

Och hon har inte heller en bostad så mitt hamster hjärta är ju krossat :((


   / Förkrossad Miku

Av Miku och Rin - 21 juli 2011 10:12

Dom var svåra att fixa till i Paint, 

det krånglade, men här är bilderna! ^-^


Här är jag! :3

Här är Miku! 83  


 

Här är Mikus bästis, Neru! ^^

 


Som sagt tog det vääldigt lång tid att ladda upp bilderna :(

Förlåt! T_T


Men vi hade jätte kul igår, och jag ritade en fin teckning

och lite sånt. |D

Och så fick jag en teckning och en kanin

av Miku! :')♥

Arigatõu Miku-San! <3


Här är mitt GameBoy Color som jag inte

spelar på så ofta precis... XD

Jag letar efter ett GameBoy Advance,

vill haa! OWO





Här är min fina rosettväska, och min

lilla lemur som kallas för "Yoohoo and friends" ^^ 


 

Idag ska jag se på Harry Potter DH2! 8D

Andra delen, ska bli spännande! ^^

Den ska jag se med Luka! :3 

www.fannyraja.bloggplatsen.se

Det blir naaajss! OWO


 

Jag kommer gråta, tänk att 

allt är slut DD:

T_T♥

HP IN MY ♥


Nu ska jag gå, Bye~! :3 <3


// Rin-Chan |D


 

Av Miku och Rin - 20 juli 2011 19:03

Hei (miku o rin här)

Titta på denna >w<


Kaito asså... XD

*skrattar*

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards