kawaiianime

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Miku och Rin - 6 augusti 2011 21:17

Här kommer bilder! :3


 

Ett sånt här kort skulle jag vilja ha! 8D


Tokyo Mew Mew!

Jag är hon i mitten längst ner, Berry! ^-^


Den här! ♥

Mew Berry, det är jag det! >w<



Godnatt allihopa! owo


LÄNGTAR TILLS IMORGON!!! ♥


// Rin/Kagami/Berry♥


   

Av Miku och Rin - 6 augusti 2011 21:03

Här kommer en bild på mina saker,

men bilden blev jätte liten, 

vet inte hur jag ska fixa det... Dx


 


Den här bilden hittade jag på Miku! xD


   Haha, den va cool Miku! xD


Jag skulle ladda upp bilder, men det har

blivit något fel på datan... T.T


Försöker strax igen! :3


Bye~♥



Av Miku och Rin - 6 augusti 2011 19:11

Yao, det gör hon.. T.T

Jag saknar dig jätte mkt Miku,

jag vill träffa dig NU!

NU PÅ DIREKTEN! ♥

Önska du kunde komma hit.. :/

Iaf, så idag var det någon Rimbo dag! 8D

Då köpte jag massa söta saker, bla

en kawaii rosa väska, jordgubbshårspänne,

jordgubbsörhängen och så vann jag på

någon lott grej! 8D

Jag fick tredje pris.. x'3

Laddar upp bilder om en stund! :3

Jag hade jätte kul, jag träffade många

av mina vänner, och jag var där nästan

heela dagen! xD


Skriver strax x3


//Rin


 

Av Miku och Rin - 6 augusti 2011 09:12

Hellu -w-

Jag (Miku) ska till Rin imorgon elr idag! >w<

Jag hoppas att jag och min bror (Han är Kaito presic som Rins bror)

åka till Rin och Kaito idag :3

Men det är Rins mamma som avgör jag hoppas mitt hjärta på att få träffa Rin för åker jag dit idag får jag eventuellt sova där!! :D

(Det är kalas dagen efter för Rins Kaito)

Det är jobbigt att åka dit nästa dag :( För att det är ju Kalas då!!

Och då hinner jag inte vara med Rin så mycket!!

Hoppas att ni hoppas!

/Miku hatsune

   

Sayonara

(Ska läsa Yotsuba 4 snart ^^

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards