kawaiianime

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Miku och Rin - 27 september 2011 18:40

KP-JENNIE FRÅN KPREDAKTIONEN SKA 

TYP RINGA MIG IDAG ELLER IMORGON FÖR EN

INTERVJU OM MINA GRODOR! 8DDD <33

eller pappas grodor då... x3

Btw, då kommer jag kanske med 

i Kamratposten! 8D

Håll utkik efter maii~ ^^

Det ska bli så spännande, tänk om

jag verkligen kommer med! 8''3 <333


Iaf, det är två röster på Hello Kitty

och jag tror en på Pikachu. Glöm inte, Kommentera!!!

Pikachu: 1

Grön Krambjörn: 0

Hello Kitty: 2


Nu ska jag fortsätta vara glad! 8''3

Baii~ <3 ^^


Rin

  

Av Miku och Rin - 27 september 2011 14:36

Heii!   

Miku her!!   

FÖRLÅT!

För jag inte har bloggat, asså det är så himla svårt att hinna med plugget,min egen blogg och den här fina bloggen.. och jag måste hinna hänga med mina kompisar också!   

Men ska bli bättre lovar!! 83 Jag och Rin är lite glömska men vi försöker!!   

Jaja men nu så ska jag ju blogga lite granna  

Okej! Jag ska äta Nudlar när som helst, och sen ska jag åka till min pappa  

Och Rin jag SAKNAR dig med!!  

Hoppas vi träffas snart!!  

Jag ska börja använda dom här roliga smileysarna som jag nu haft i "nästan" varje mening!  

Men nu ska jag äta NUDLAR  

Baiiu  

Miku       

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards