kawaiianime

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Miku och Rin - 14 september 2011 18:37

Hej ^^

Jag vill bara säga God kväll! =D

Jag lilla Miku-Chan ska göra min hemska MATTTELÄXA nu! T^T

Men efter min MATTELÄXA så får jag Pankakor!! 8D

KUL O3O

Baiiu <333

Cute Bunny Graphics

Söt va? :3


Av Miku och Rin - 14 september 2011 17:44

Mjihihi! :3

Och det roliga är

att jag vet vem det är också! XD

Hon är "Sotica" på KPw. c:

Och hon kommer till UppCon som Yotsuba,

tror jag! 8DDD <3

Just nu rollar jag i den där Harry Potter

klubben. xD

Btw, jag vill bara tipsa om en

JÄTTE BRA SIDA! 8D

www.kawaiidesign.se

Super bra! ^^

Jag har besökt dom i Göteborg en gång,

och det fanns så mycket jag ville

ha där! :''3

Här tipsar jag om lite sider! >w<

www.amai.se

www.tomodachi.se

www.fannicklas.com

och

www.fantasybutiken.com

 

Det roliga är att jag känner

faktist han som äger Fantasybutiken! XD

I skolan hade vi som en Riddarskola,

och då var han lärare/riddare. c:

Och han har jobbat på fritids här också! 8D

Och han jobbar typ i kyrkan här i ----- också. xD

 

Nu ska jag göra annat! 83

 

Baii~ ^^

Rin <3

Av Miku och Rin - 14 september 2011 16:23

Hej 8D

Rin här igen! XD

Nu ska jag visa alla Kigurumis

jag vill ha och tycker är söwta! 8''3


  

Pikachu vill jag ha allra mest!

Och grön krambjörn kommer två! 8D <3

 


 

Och den här nallen är ju bara FÖR SÖT! <3

 

Och den här Hello Kittyn kan jag inte motstå.. xD

 

Den här Hamtaron är söt, men vill inte ha den. c:


Just nu pratar jag med Miku! 8D

Hon önskar sig en sånhär, och

ska antagligen få en 8D


   

Den är SUPER SÖWT Miku! 8D <333

Hoppas du får en! 8''3

Och längtar tills på Söndag, för

då får jag TRÄFFA DIG! 8D <3333


Hoppas vi får fler läsare. c:

Baii~ ^^


// Rin-Chan <3 ^^


  Jag och Johanna!   

Av Miku och Rin - 14 september 2011 16:10

Moshy moshy 83

Jag (Miku-Chan)

Fyller år på....

FREDAAG! 8D

Det är sååå nära nu!! :D

(16/9-11=11 årig Miku)

Mwahahha 8DDD

Min lilla önskelista ska jag skriva upp:

Pokemon kort

Leopard kigurumi

Miku wig

Och lite fler skaker men det är vikitgast ^^'<33

Jag har fått min lilla XPERIA X 10 MINI!! 8'D

Så behöver inte önska den  x3

Jag kan ladda upp bild på min mobil om ett tag ^_^

Här kommer lite bilder ^^

                     

                                         

Och hääär en bild på kigurumin jag vill ha:

   

Nu bloggar nog Rin-Chan också mweheheh 83

Sayonara ^^

(blev ett låångt inlägg ;D )




Av Miku och Rin - 14 september 2011 11:42

Hej hej! ^^

Rin här! 8D

Nu sitter jag på Punkten igen, haha xD

Nu har jag ju inga bilder... .-.

Men jag har tagit med mig mitt mobilsmycke idag,

för jag gillar den... XD


   Den rosa är min, och den blåa

är min bästis. Köpte den till henne 8D


En sånhär vill jag ha! 8D

DEN GÅR INTE ATT LADDA UPP! >8O


Baii~♥ ^ ^

Rin

       

Ritade en Rin idag! 8D

Tar kanske kort sen.. fast den

vart lite failad.. ewe'

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards