kawaiianime

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Miku och Rin - 17 september 2011 16:46

Hej, Rin här. c:

GRATTIS MIKUU!!!!! 8DDD <333

I efterskott xD

Jag hann inte skriva igår, för jag

skulle på fest hos min kompis. c:

Så...GRATTIS!!! XD <33333

Idag har jag inte gjort något särskilt..eller jo.

Jag ville sova hemma hos Konata, men jag

fick inte det för hennes föräldrar. För mig gick det,

men inte för hennes. För min pappa gick det bra

att hon kunde sova här, men hon fick inte.

Det har gjort så jag är ganska arg, och ledsen.

Vi skulle ju liksom cosplaya Rin och Len och göra

cosplays och allt! Men nu är allt förstört!  

Så nu känner jag inte alls för att sitta vid datorn,

vilket är VÄLDIGT konstigt, för jag är ju datanörd.

Jag skulle kunna göra vad som helst för att

få sova med Konata!

VAD SOM HELST! T_T


Så jag har ingen aning om vad jag

ska göra nu. Kanske spela DS? Titta på TV?

Spela Wii? Nej, jag har ingen aning.

MEN INTE SITTA VID DATORN!

ALDRIG!

(känna mig konstig .-.)

Eller kanske uppgradera min Rin

cosplay...?

Just nu kollar jag på videos hur man gör

en Rin cosplay.. xD

Men ni får se sen hur det blev, om jag

uppgraderar... c:


Baii~


// Rin <3 

Av Miku och Rin - 17 september 2011 07:19

Hellu :3

(Miku och Neru här!)

Jag har fått 4 engelska mangaböcker,hello kitty prylar,kigurumi hello kitty,pikachu tråta,träffa Neru och 30 pokemon kort!!

Jag har också fått en spargris och ett penfack av Neru!

Och så fick jag också ett Yatzy.

Ni får foton senare!

Baiiu<33

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards