kawaiianime

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Miku och Rin - 8 september 2011 18:01

Ohayo! ^^''

Den lite försenade Miku sitter och skriver!

Ledsen att jag inte skrivit!! I'm so sorry!! ^^ <33

Här är vad jag köpte på Tokyo expo:

Miku Neordroid!

Shojo påse!

Mobil klistermärke!

Cupcake med Hello kitty på! 83

Mamma köpte kläder till mig! ^_^

Och sen kommer jag inte ihåg men för mina sista pengar köpte jag en pokemon pärm i globen! ^^

Och min L-pappa köpte 60 pokemon kort till mig och Shaymin var längst fram 8'D <33

Jag kan ladda upp bilder på min andra data p.g.a Macbook! Dom är dåliga!

Men apple ska stängas ner! Så vi ska sälja min macobook och köpa en bättre dator :D

Jag är ganska happy p.g.a att jag fyller år nästa fredag 16 september!! <333 Jag lovar att skriva då!

Ps.. tror jag kommer få en Miku hatsune wig!! <3 =3

Nyss åkte Rin till stockohlm T_T

(jag bor där x3 )

Jag ville chatta med Rin-Chan för hon är bäst hela väärlden för mig <33 Annat är också bra men jag älskar henne väldigt mycket!

Men jag förlåter er för att jag inte bloggat på cirka 5 dagar!

Men kommer ni ihåg när Rin inte bloggade på en vecka O.o men det är också svårt med skola! Jag har en matteläxa från idag till imorgon! Som jag snart måste göra! Och då har man kort tid! Jag vet säkert att helften av våra läsare har en blogg och inte har all tid i världen för den ;3

Men nu så måste jag avlsuta!

Läs vår blogg!! <333

Kämpa för FRED!! °W°

Baiiu <3

              

 

Jag blev ugen på Donuts O3O

Av Miku och Rin - 8 september 2011 16:20

Men för det första hittar jag inte mitt gula band

och för det andra får jag inte... :'c

Bara för att vi ska in till Stockholm...-.-'

Det är dåligt .-.

Orättvist ._.

Riktigt orättvist '-'

Det är BAJS! >8O

Men ska ha min Rin rosett owo'


Göteborg imorgon! 8D

Baii~♥ ^^


// Rin-Chan <333

Av Miku och Rin - 8 september 2011 11:31

Hellu~♥ ^^

Rin-Chan här! 8DDD

Nu sitter jag inne på punkten - igen xD

Här är några bilder jag har på min inloggning ouo

 

 

Jag försökte ladda upp fler, men datan muppar e.e

 

Imorgon är jag ledig från...SKOLAAN!!! 8DDDD

För jag ska till Liseberg! o3o <333

Jag har bestämt att jag ska åka Balder, Kanonen

och Flumride ensålänge. owo <3

 

Men nu ska jag på Bild lektion! 8D

Baii~♥

 

 

^^ <3

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards