kawaiianime

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Miku och Rin - 12 september 2011 15:28

Rin-Chan här! >w<

Nu har jag en fråga till er läsare .-.

Jag är inte expert på DS...Och jag undrar

Hur Man Får En Friend Code!

Jag vill sååå gärna möta en jag träffat

på KPwebben på Pokémon! :3

Nu är jag hemma hos pappa. ^^

Jag mår dock dåligt, åkte hem tidigare från

skolan idag. Hade ont i halsen, var snuvig

och har lite ont i magen. :c

Det är tråkigt... TWT <33

Konatas blogg finns det en video

från när vi var på Tokyo Expo! ^^ <3

Hon har gjort den själv, så ni borde se den. owo

Om ni undrar lite varför jag är datanörd och vad jag

gör på datan, får ni reda på det nu:

Jag är Harry Potter freak. c:

På KPwebben så rollar jag en tjej

som heter Berry Aizawa, och hon

går på Hogwarts - skolan Harry Potter

gick i! ^^

Det är jätte kul! 8DDDDD <333333333


Nu ska jag rolla. c:

Hejdåå~<3 ^^

// Rin :3


     

Snart fyller Miku år! 8DDDDD <3333

 

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards