kawaiianime

Alla inlägg under juli 2011

Av Miku och Rin - 12 juli 2011 17:35

Tack till världens bästa läsare!

Samanlagt har vi haft 43 besökare på 3 dagar, tack! :D <3

Jag ska påbörja en ny cosplay sen, jag ska bara hitta på något snyggt! ^^


En sånhär vill jag köpa! 8D


En Rin Nendoroid figur! ^^ <3


Hinner inte skriva mer nu!

Sayonara! OwO <3 

Av Miku och Rin - 12 juli 2011 10:20

På den här söta bilden så vill Rin ha min purjolök men de är inte ok!!  

Men jag ville inte såra dom så här mycket titta!! 

/Miku hatsune som är snäll


 

Av Miku och Rin - 12 juli 2011 10:11

Miku är världens bästa kusin! 

Man kan inte ha en bättre! ♥

Hon ställer alltid upp, och låter mig

få välja saker först och är alltid så omtänksam!

(Det där med välja, det var när vi var små x3 )

Vi har varit bästisar suuuuuper länge, och har precis samma

intressen! :D

I♥U

BEST COUSIN EVER!!!


Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är 

att du finns Miku! <3

 


(Tror Miku laddade upp den, hihi)


Hejdå, nu skriver inte jag förrens senare! x3


// Rin


           


Av Miku och Rin - 12 juli 2011 10:08

Hei!!  

Rin är bäst!! Hon är så snäll och glad!!

Jag kunde inte haft en bättre kusin!  

Igår jobbade jag med min cosplay så de knakade till i armarna..

Men den blev aldrig fin! För jag fick ingen hjälp!

Men Rin gjorde en såå fin cosplay till mig så att jag började gråta av glädje!!  

Är så glad att du finns Rin!!


I Love You!!



/Miku hatsune


    

Av Miku och Rin - 12 juli 2011 09:45

Titta på dom här sötisarna!!



   

       



Hhihi!!


Sayonara

Miku hatsune


   

Av Miku och Rin - 12 juli 2011 09:44

Ja, jag glömde min absoluta favorit Chikorita!

Här kommer en bild på den sötnosen! ^^

Kawaii desu~! ^^ <3


Sayonara, ses sen! :3 <3


// Rin


   

Av Miku och Rin - 12 juli 2011 09:12

Vi gillar ju såklart pokemon!!

(Miku skriver nu)

Rin och jag har väldigt många men här har vi valt utt vilka vi gillar mest!!

(100000 års bildsökande)


Här kommer Mina (rins)


Flareon  


Här kommer en som båda gillar!!


   

PIKACHU!!  


Och här kommer en till sötnos som båda har fallit för!!


Evee!!         


Och här kommer en jag gillar!! (Miku)


Glaceon  

Den är blå!! Och sööt!!


Sayonara



Rin och Miku!


     

Av Miku och Rin - 12 juli 2011 09:10

Hej på er, Rin här! :D <33

Varsågod Miku, det var bara kul att göra den :3 <3


Det var en som skrev såhär, både jag och Miku

och Miku blev super glada! ^^ <33333


DENNA BLOGG KOMMER BLI KÄND SERIÖST!!!

/AWESOME


Tack så jätte mycket till dig! :D <333

Och förstås till er andra, ni är

också super awesome! ^^


Nu ska jag och Miku blogga tillsammans! |3


Ses <3


Japan!

 ^^ 



Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards