kawaiianime

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Miku och Rin - 16 juli 2011 15:08

Är verkligen super söt! ^^

Anledning till varför jag gillar henne

mest i Vocaloid, är för hon är så söt, sjunger

bra, och allt med henne! ^^

Och sen ska jag köpa hennes cosplay! owo

Hennes bästa låt är nog Kokoro tycker jag, och

när hon sjunger PoPiPo med Teto! ^^ <3333

Och Len är också jätte söt! :3 

Och Miku me förstås! 8D <3


I <3 u Rin! 


Sayonara!


//Rin

 

Av Miku och Rin - 16 juli 2011 11:17

Yup, nu är jag helt plötsligt pigg! xD

När jag åt frukost blev jag piggare, men jag

orkar fortfarande inte stå upp.. DD:

Här är en låt som jag tycker är jätte bra! ^^



Triple baka! owo

Men Rin borde vara med! XD


Den här är också bra, Teto Kasane med

Teto Territory! :3



Håller på att lära mig dansen, den är

riiktigt svår! X'3

Testa själva vet ja! >83

Haha, det kanske bara är jag

som tycker den är svår! XD


Sayonara! ^^


     


Av Miku och Rin - 16 juli 2011 09:52

Vi skulle åka till kaninuppfödaren ;)

Hei iaf! ^^ <3


Jag är sjuk, och kommer inte kunna blogga så mkt

idag! DD:

Jag somnade klockan 7 igår, och vaknade kl 8 :(

Jag känner mig yr när jag går, så jag måste

nästan ta som små pauser... T_T


Miku får blogga idag istället, jag orkar inte :(

Men vi hörs kanske ikväll, eller imorgon!


Sayonara!


//Rin-Chan


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards