kawaiianime

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Miku och Rin - 13 juli 2011 22:53

Jao, det ska jag! OwO

Ska borsta tänder och lite sånt ;)


Här tipsar jag om en jätte bra blogg! Owo


www.fannyraja.bloggplatsen.se


Min bästa kompis blogg! ^^


Godnatt och hejdå! .w.


  

Av Miku och Rin - 13 juli 2011 19:33

Japp, en sån hittade jag och blev kär direkt! OwO


Kolla här! >w<


I dollar kostar den 25$...

Hur mkt kostar den i svenska då? owo??


KOMMER INTE PÅ DET!!! DD:

Får tänka på det... D|


Skriver sen, Sayonara! ^^♥


 

Av Miku och Rin - 13 juli 2011 14:46

Vi han inte skriva

ett inlägg... :'(

Vi gjorde annat, men här kommer en

söt bild!



Båda är jätte ledsna nu.

Miku ska åka, och vi träffar inte varandra förrens

om en vecka!  


Vi har saknat varandra jätte länge,

och vi träffade bara varandra 

i tre timmar nu! T___T


I ♥ U MIKU!!!

I♥ U RIN!!!


Rin skriver senare, Miku kan inte

det, men hon skriver imorgon.


Tack för att ni läser vår

blogg! :3 <3


Sayonara! ^^♥


// Rin och Miku



(Jag ser ju helt galen ut på bilden!!! XD

Miku ser ju underbar ut!!!)

// Rin

 

Av Miku och Rin - 13 juli 2011 14:31

Nu sitter jag och Miku i soffan hemma

hos mig! (Rin) :D

Vi har våra cosplay på oss! ^^♥



Rin ♥ Miku  


Lägger ut sålänge, ett till inlägg

om ca 10 min.

Av Miku och Rin - 13 juli 2011 11:02

Egentligen tänkte jag göra ett inlägg,

men jag hinner inte :/


Skriver sen! ^^ <3


// Rin

 

Av Miku och Rin - 13 juli 2011 10:22

Idag ska jag träffa Miku! :D

Hon ska komma hem till mig, och då ska jag 

ge henne sin cosplay! ^^ <333333


Nu tänkte jag tipsa om en sak! .w. <33


Youtsuba!! ^^

(har den hemma, super najs :3 )

Boken handlar om en tjej som heter Yotsuba.

Hon flyttar till ett nytt hus och träffar många vänner.

Yotsuba förstår inte mycket och vet inte vad saker är.

(Lite som jag faktist...=w= )


Jag har en sålänge bara läst första boken, men jag tror det

finns typ 5.. ;)

Jag har iaf sätt en 4! Eller inbillar jag mig... Owo''


Nu ska jag spela super mario på facebook! ~ |D


Sayonara! :3


// Rin -w-


 

Den här bilden är så sööwt! ^.^♥  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards