kawaiianime

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Miku och Rin - 23 januari 2012 19:25

Hellows Q___________Q 

Vi har glömt att säga Gott nytt Jul till alla Manga-Läsare U_U....

Jag är ganska utråkad av att bara jag bloggar i bloggen

visst är det tråkigt att Rin-San inte bloggar ._. <3 

   

Lite så tråkig är det att bara jag bloggar men nu tänkte jag visa mina favoriter av alla smileys ^^

              

Har fler men där var iallafall några ^^

Men nu ska jag visa lite Kawaii Jul bilder :3


Miku Hatsune (jag Miku)  



Rin Kagamine (Rin)


   

Fluttershy (Rin)













Rainbowdash (Jag Miku)  


   

Konata (Konata www.legendarygirlA.bloggplatsen.se)

Kagami (Rin)

Tsukasa (Jag Miku)

Miyuki (Mäs)


Baiiu-<3 //Miku-Chan

              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som älskar allt som hör till japan! Bland annat Anime, manga och Vocaloid! :3
Och våra djur,KP mm ^^

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit Vocaloid?
 Miku Hatsune
 Rin Kagamine
 Len Kagamine
 Kaito Shion
 Meiko Sakine
 Luka Megurine
 Gumi Megpoid
 Gakupo Kamui
 Luka Tako
 Neru Akita
 Jag gillar ingen.
 Jag gillar mest UTAU!
 Vad är Vocaloid?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards